Бұл оқу кұралы электрондық коммерция ақпараттық технологияларында. бизнес орталарында, әлеуметтік салаларда қолданылатын технологиялардың қазіргі жагдайын ескере отырып, курстың негізгі бөлімдерін қарастырады. Интернет- бизнестің, жарнаманың, электронды коммерциядағытөлем жүйелерінің, электрондық коммерция тұрғысынан компаниялардың кызмет етуін сипатгайды. Экономикалық техникалық, табиғитану тағы басқа бағыттагы университеттердің студенттері мен оқытушыларына арналған. Коммерциялық фирмалардың, сауда жэне қаржылық бизнестің мамандары да пайдалана алады. В настоящем учебном пособии излагаются фундаментальные разделы курса с учетом современного состояния технологий, используемых в электронной коммерции информационных технологий, технологий ведения бизнеса, социальных технологий. Раскрываются вопросы интернет-бизнеса, рекламы, платежных систем в электронной коммерции, деятельности компаний в условиях электронной коммерции. Предназначено для студентов и преподавателей ВУЗов экономического, технического, естественного и других направлений. Может быть использовано практическими работниками коммерческих фирм, торгового и финансового бизнеса.